Du er her:  - Startside

Gjensidige er tilgjengelig på smarttelefon eller nettbrett

3.8.2012
Som YS-medlem får du gunstige priser og spesialtilbud på forsikring, bank og sparing hos Gjensidige, men ferietid kan fort bli «glemmetid». Du når Gjensidige via både smarttelefonen og nettbrett. Logg deg inn på «Din Side» på gjensidige.no – når og hvor som helst.
document image 1

Foto: Scanpix

Skal du på biltur i sommer? Med egen bil har du stor frihet til å bli en dag lenger et sted eller ta en ekstra avstikker dersom vær og opplevelse plutselig frister til det. Men hvordan var det nå med kjørelengden i bilforsikringen?  «Tåler» den en uke ekstra med mange mil?

Svaret er: Ta frem smarttelefonen eller nettbrettet. Justering av kjørelengde er nemlig bare en av mange ting du kan ordne på «Din Side» på gjensidige.no – når og hvor som helst. Endringen trer i kraft umiddelbart, og så kan bilturen fortsette uten bekymringer.

«Din Side» er din personlige side på gjensidige.no. Den inneholder mange tjenester og selvbetjente løsninger som gjør det enklere for deg å være kunde, ikke minst i ferien.

Du kan blant annet:
- Få full oversikt over dine dokumenter og avtaler med Gjensidige Forsikring og/eller Gjensidige Bank ved å samtykke til elektroniske dokumenter.

- Utføre endringer i forsikringene, som for eksempel kjørelengde, dekning i innboforsikringen og personopplysninger.

- Bruke kalkulatorer til å vurdere behov, beregne pris og kjøpe nye forsikringer – med rabatt.

- Melde skader – raskt og enkelt.

- Se hvordan forsikringen utvikler seg mht. verdier og pensjonsbeløp.

- Kjøpe, selge og bytte fond.

- Inngå avtale om sparing gjennom IPS.

- Bruke nettbanken, dersom du er kunde i Gjensidige Bank.

Slik kommer du i gang

Logg inn på «Din Side» på gjensidige.no. Du kan logge inn med BankID fra hvilken som helst norsk bank.

Er du bankkunde hos oss, kan du også logge inn med kodebrikke fra Gjensidige Bank – med eller uten BankID.

Hvis du ikke har BankID eller kodebrikke fra Gjensidige Bank, kan du logge inn med fødselsnummer og passord. Passord bestiller du ved å velge «Logg inn med passord» og «Ny bruker».

Gjensidige rett i lomma
Har du sjekket ut den nye Gjensidige-appen? Den har mange nyttige funksjoner som kan være kjekke å ha når du er på farten.

Du kan blant annet melde inn en skade til oss og tilkalle vei hjelp dersom dere får et uhell med bilen.

Appen inneholder også en rekke gode tips og verktøy, som en valutakalkulator og en trinn for trinn-guide til førstehjelp.

Last ned appen gratis fra App Store (iPhone) og Google Play (Android).

Gjensidige minner om at de alltid er tilgjengelig på 03100, dersom du foretrekker å ringe.

Du kan også kontakte Gjensidige på Facebook og Twitter, eller få svar på spørsmål gjennom chatten.





[Tilbake]Utskriftsversjon